Denize

Lycklig var jag som fick en karl hemma från jobbet .
Men vet inte om det var så mycket att vara lycklig över..
Det pangas och smattrar i hela lägenheten då han tagigt beslag på soffan och tvn för å spela
vilket han gjort hela dagen.

Sen fick jag skällning när jag dammsög för att jag var dum å inte fatta att något satt fast i slangen..
men de fatta jag
men han var för upptagen med att spela för å se hur jag vred å vända på slangjäveln
för att kunna hitta en öppning å ta ut skräpet...
Det satt för hårt så jag fick inte bort själva munstycket.
Men men han kan ju sköta det själv nästa gång....

Är iaf skönt att någon svarar när man pratar ;)
Och har jag tur får jag en å annan puss åxå....


iövrigt måste jag övertala Rickard och Vanessa att skjutsa mig till donken..
Eftersom jag inte ens klarade av att koka makaroner till lunchen idag så tänker jag inte ge mig i kast med
nå mer mat idag.
Mina makaroner smakade som nå kletig sörja bara :/ .
Min andra hälft bara skrattade åt mig.
Så nu blir det hämtmat!



Hejs svejs

Så liten han var...



Kommentarer
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Men du ha skrivit en gång förr om jag inte minns helt åt pipsvängen! =)

Söt hund!

2009-11-23 @ 19:34:16
URL: http://thinajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0