Denize

Snart dax för lunch :/ Är inte alls nå sugen på att äta idag..

Släppte Devil och Engla i rastgården idag för att dom skulle få leka av sig men det enda dom gör är att slåss
så håren flyger :/
Situationen börjar bli ohållbar och jag måste börja se mig om efter ett alternativt boende
till min lilla prinsessa.
Det är tungt vill jag lova!
Men det är för hennes bästa då hon vill vara ensam hund dessutom kräver hon alldeles för mkt motion
vilket inte jag kan ge hennne nu när ja är gravid
sen tycker hon inte om barn heller ....
Allting talar emot för att jag ska kunna behålla henne här hemma.
Det vore bara egoistiskt då hon mår dåligt och är stressad :/
Ska försöka få ut henne på foder ett tag och se om detta kan få henne att må bättre..




Blev en massa tråkigt i bloggen idag
Men jag har den bara för att skriva mina tankar och det här är mina tankar
och känslor idag.

Så äre!



Kommentarer
Postat av: Crazyangel

Jag vet hur det är, i och med Rocky. Barn förändrar allt och man lär se till deas bästa och tygghet. Är lite värre att ha en osäker amstaff än en chihuahua i närheten.



Rocky flyttar den 7e dec. det känns tungt, men jag vet att dte är rätt för oss alla. jag hoppas han kommer trivas på nyastället och få all den tidhan är van vid.



det löser sej nog för er!

2009-11-19 @ 12:44:07
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Crazyangel

Nä det är ju så. Jagla ut Rocky på blocket. Fick säkt 80 svar men det var typ 3 av dom som kändes bra. Så dom som ska ha honom nu känns super, såjag hoppas han trivs :)

2009-11-19 @ 13:22:04
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Emma - Beställningsdesigner, vardag, m.m

Hej Hej, hur står det till med dig.

Var ett tag sedan jag kikade in här :)

2009-11-19 @ 18:33:37
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0