svettigt

´fan vad jobbigt det är att ha tvättstugan då! Puh ;) Men skönt med rena kläder iaf....


Var till Joker imorsse och ska ha kväll hela veckan hoss han.
Igår fick Joker praktisera i hagen med dom andra stor hästarna men dom var elak på han så han stod bara i diket
och ville till islandshästarna istället hehe.
Han fick ett par bitmärken i sidan stackarn så nu får han stå ensam idag och vila lite .




Sen har det varit Cruising i helgen jag Charlie Matilda Conny Zeb och mamma åkte in.
Var fina bilar.
Sen åkte mamma med vovvar i bilen hem.
 och pojkarna drack öl
aja det hela slutade med att jag fick släpa hem en snorfull
karl
som till och med somnade när han gick i trappen i trapphuset.
 Fick hålla han med en hand och låsa upp dörren med den andra.
Sen hålla han och ta av han skorna.
På väg mot sängen ser han en pappersbit katten lekt med på golvet.
 Han blir överlycklig och tror det är en hundring han dyker ner och jag lyckas dra upp han samtidigt som jag förklarar vad det är ,
 i obalans efter skattjakten så stupar han på golvet och jag ovanpå HAHA sen in med han i sängen och ta av han kläderna.
Ja jag var måttligt arg dagen efter eftersom han lovat att bara dricka två öl men det var ett jävla äventyr att få hem han.
Och rätt så kul eftersom jag var nykter ;)


träffade en så jääävla söt valp.. Blir så valpsjuk att det är farligt åt de ;)


Kommentarer
Postat av: Baso

haha! Oj då! TACK :D verkligen. Jo han är väl bland dom få saker jag lyckats med :D fast jag var ju inte ensam :p

2009-05-16 @ 16:28:55
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0