HOho

Ja sådärja idag kommer vi överens.
 Men mkt står på shemat i livet och bloggen åtsidosätts.
 Åxå skriver jag ju bara hundar å nu även hästar är ju inte så kul alltid att bara läsa om det.


Men haqr varit mkt hoss Joker
Och Wp träning med goda resultat.


Häromdagen hade jag pimp my lilla balkong och resultatet blev
precis i min smak. (klickbara bilder)
Ja ursäkta min bloggtorka. Har helt enkelt inte haft så mkt lust till att skriva..    Men men mkt har hänt jag har sprungit i stallet titt som tätt varit på fotokurs tränat Wp med hundarna och ja mkt annat :).    Igår var jag och handlade en massa saker till våran balkong och den blev så fin att jag inte vill gå in från den igår kväll. Jag satt rätt upp och ner i flera timmar. Har suttit där idag åxå och skummat lite i körkortsboken.  Lär ju bli ett körkort snart tycker jag.

 (bildbomb) bra va?



Imorgon ska jag åka med Jannicka och provrida Nisse. LIite spännande !
Ska ev bli medryttare på han :)
Han ser förövrigt ut såhär. Inte någon bra bild jag lyckas med men kommer säkert finare på honom i veckan.



Jag har även vart iväg på fotokurs för Nikon och fått lärt mig en massa om hur man bär sig åt
med inställningar och annat för att få bättre bilder. Verkligen lärorikt.


Mindre roligt väder blåser förjävligt och regnar lite då och då...


Igår var min granne här och hälsade på för att jag skulle beställa ett smycke utav henne.
Kolla gärna hennes smycken på hennes blogg.
Jag har beställt ett med hundarnas och Connys namn :).



Nu börjar min karl trampa hör brevid så blir kvälls prommis och sängen nu.
lovar bättere uppdat. Och skulle vara roligt med en kommentar då och då *uppmanar!* ;)

Kommentarer
Postat av: Anna/Grannen

Tja!



Självklart ska du få en kommentar ;)



Tack för reklamen för mig och mina smycken!



Förresten så har jag kollat på filmen Uninvited själv på kvällen när Hjalle var borta, den var ju riktigt bra!!



Åsså kollade vi på Bedtime Stories, älskar Adam Sandler, han gör fan aldrig en dålig film :)



Och tack för sällskapet sist, det var trevligt!



Ha det bra!

2009-05-28 @ 18:43:51
URL: http://levinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0