arg

Se där nyss skrivit ett långt inlägg så kommer katten och trampar på tangentbordet.
Allt borta.....Bara att börja om dåe *suck*


Helgen har spenderats mkt ute på långa promenader myys..
Jag och C har jobbat lite eller ja jag har varit assistent till han :)

Jag Matilda Charlie och C var ut en sväng åxå . Jag drack bara lite Matilda var nykter Charlie var på lyset.
Medans älskade C därimot somnade runt tio inne på Subway Haha. Fick med nöd och näppe ut han därifrån ;) Men det var trevligt och kul.


Ska börja fixa allt på våran balkong åxå den är liten men måste ju vara fin. Var med svärmor igår och köpte utemöbler. Sen blir det en sån där grön matta på golvet och sen ska jag dona och grejja med blommor. Men möblerna står inne tills fredag då mattan kommer . Men dom ser ut så här iaf




Imorgon och Torsdag blir det stallet. Jag ska ha morgonpasset hoss Joker och sen ska jag vara där i helgen åxå
Joker är en f.d travare som varit hemskt misskött.Han har stått inspikad i sin box utan mat och vatten i sin egen avföring upp till magen i över 6mån. Han hade turen att komma därifrån och nu mera ägs han av min morbrors flickvän. Som har haft honom någon vecka nu. Han står i ett fint stall och får bästa möjliga skötsel (nästan bortskämd) numera. Och jag kommer att hjälpa till med Joker när tillfälle ges. Så jävla skönt att få vara i ett stall igen :D Ska lägga in bild på honom imorgon. Så jävla söt häst ! Han ser lite busig ut .




Men det var nog allt jag hade nu tror jag :)
<3

Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton]

2009-05-06 @ 09:52:20
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton]

Bilder på pållen önskas :)

2009-05-06 @ 09:52:35
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0