Sol

Hej hej idag har jag och C varit och tatuerat oss. Jag gjorde en text *passion* i rosa sen är det två rosor och nå stjärnor.
Svårt att förklara hehe tänker lägga in bild imorgon,
Iaf den ligger över revbenen och det gjorde så j*vla ont sista timmen så de va nå fuktansvärt man kände hur nålen studsade mot revbenen. Men det var lätt värt det :D

C gjorde en drake på vaden den är dock inte klar än det blir den om en vecka men som den ser ut nu så är den skit fin!!
Så det kommer bli hur bra som helst.

Har precis kommit hem var med mamma på bilbingo i Forsbacka hehe ja låter som pensionärs fasoner.
Men jag och morssan har varit på det lite då och då. Jag har aldrig vunnit ändå fortsätter jag med denna förbannade skitbingo vet inte varför men lovade mig att det var sista gången idag.
Vann inte ett skit, Men ja i det stora hela är det faktiskt kul med bilbingo prova ;) .


Nu börjar jag bli trött och längtar till sängen.
Alla valparna mår bra och växer som satan :)


Bilder imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Va kul att de numer är sams :-) Och ska bli spännande att se din tatuering! Hoppas du får en bra dag!

2009-07-01 @ 08:10:27
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazangel [mamma till milton]

Du lär ju lägga ut fler bilder på valparn! Tnkte att ja skulle hämta tången idag..Så fårvi fixa slingorna så fort som möjligt -skäms-

2009-07-01 @ 12:23:56
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0