När hjärtat säger till får hjärnan säga vad den vill

Aa vi välkommnar våran nya familjemedlem Herman eller ja Wille som han kommer heta.
 Taget ifrån vilja eftersom denna katt igentligen inte borde leva men han är envis.
Livet som katt mamma är tufft sover bara tre/fyra timmar per natt men det är det värt när han
spinner högt så fort man tar i honom.
Blev tal om att han skulle flytta idag eller ja de var ett missförstånd mellan katthemmen.
Krokodil tårarna kom direkt hehe så han får stanna eftersom han stulit våra hjärtan.
Men han mår bra ökar i vikt och allt sån men det är tufft och jag missar en hel del sömn.




Annars har det mest varit stallet för min del.
Har ridit Nisse.
Sen red vi Joker för första gången och herregud säger jag bara .
Han chockade oss totalt jag klev upp på han och han gick direkt ner i form och svarade på allahjälper han fick direkt.
Så himla välriden måste han varit en gång i tiden. Ne det var kul faktiskt.
Han ska börjas sättas igång nu. Ev ska jag rida han lite i veckan.
Ska ju ändå rida Nisse tis till fredag.



Kände mig rätt blåst nyss när jag insåg att det är national dagen. Hallå!
klockan är åtta på kvällen nu.


Sitter här med en Xider bara och myser ska vell mata Wille sen blir det en promenad.
  Är ju inte spec roligt väder :/


Jag älskar dig Conny du är anledningen till att jag kliver upp varje morgon!

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Så ni ska behålla katten? :) Himmla söt iaf :) Förstår att det är tufft att sova så lite. Som mamma får man överskott på energi åhormoner för att överleva, vilket man inte rikgt får av att vara kattmamma ;)



Jo här är det bra. Har nyss vart ute med en kompis å tränat med Nova. Hon är instruktör på brukshundsklubben och verkligen skitduktig. Nova var hur duktig som helst oxå :) så kul.



Hur gr det med engla d? Blir hon nå rund om magen?

2009-06-06 @ 21:46:57
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Anna/Grannen

Men guuud så LITEN han är missen :)



På de här bilderna ser man ju verkligen att han är så liten att han knappt finns till!



Tror ni kikar eller nyss har kikat på film va?! Lät som nåt spännande i så fall :) Det dånade lite emellanåt, inte på nåt störigt vis bara så att jag kunde gissa att ni nog kika på nåt bra :)



Själv har vi inga filmer å kika på ikväll jag och Hjalle, vi har glott igenom eran bunt förutom Chihuahua-filmen som Hjalle inte vill se så jag tänkte se den nån dag nu när jag är ledig å han inte är hemma :)



Ha det bäst!

2009-06-07 @ 00:11:41
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Anna/Grannen

Tja!



Ja men det är ju riktigt maffigt att kolla på film med bioljudet, det brukar vi med göra :)



Jag är ledig imorgon så om det passar dig så kommer jag gärna in en sväng och lämnar tillbaks de gamla filmerna och lånar några fler om jag ...hihi!



Åsså skulle jag ju vilja titta lite närmare på lilla katten :)

2009-06-07 @ 21:37:05
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Anna/Grannen

Tänkte bara säga att jag har gjort klart ditt halsband och kan ta det med när jag droppar in nästa gång :)

2009-06-08 @ 11:35:26
URL: http://levinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0