Galet underbart

Har haft en så jävla bra helg!

I fredags åkte jag Conny Engla Charlie och hans systers hund Stitch
till svarvikstugan och grillade. Hundarna lekte och vi käkade grymt god mat...







Sen i Lördags morsse klev jag upp tidigt och cyklade till stackbo för att rida Nisse.
På kvällen var jag Charlie Matilda och C på cruising i Sandviken och kikade på lite bilder.


när vi vaknade igår (söndag) tog vi en promenad sen när vi kommit tillbaka så packade vi
väskan med vattenmelon vindruvor jordgubbar å sånt så gick vi ner till ån med hundarna så dom fick bada och vi solade.
Eller ja Charlie och C tog sig ett dopp. När vi suttit där ett par timmar så åkte vi till köpis en sväng.
Senare på kvällen åkte jag till stallet och red en härlig tur på Nisse :) .


Och idag har jag bara storstädat HeLa dan thats it men fint blev det :)


Får se om de blir nå stall ikväll. Lena undrade om jag hade tid imorgon för att provrida Joker första gången sen hon fick han .Kan bli spännande ....

Nu har hjärtat lagat mat så ska äta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0