27/6-09

Aa C har precis åkt och blir borta hela dagen han ska åka vettenskoter med  hans bror och nån polare till dom. .. Hoppas han får det kul
men vad ska jag göra ?!?
 Sitta här å ruttna .
. Får nog bli en promenad i solen sen lite senare åker ja nog till stallet ...


Funderar på att äta donken eller nå åxå :P
Sandra kanske är sugen på att åka dit .
*hoppas*





Allt är bra med Engla och valpar :)
Hon har börjat kommit ut ur sovrummet
och tittat runt nu och insett att man kan lämna sina små
I iaf en halvminut sen tittar hon till dom.
Och sover dom då kommer hon ut igen.
Men barnen ska nog få ett eget rum.
För det räcker med C som snarkar.
För nu börjar valparna pipa åxå så dom får nog flytta ut efter helgen.
Lite sömn behöver man.



Ne nu ska jag läsa andras bloggar ett tag
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Kommer zeb och Devil överens nu, läste ett tidigare inlägg då rottisen var just kastrerad... Och så ser jag att du delar ett annat intresse med mig förutom hundar - skoter. När jag fick mitt första fasta jobb slantade jag upp en sprillans ny skoter, minns lyckas än i dag, dock är den såld sedan jag fick Luran. Nu har vi en klok och tråkig familjeskoter ;-) Sista turen med pärlan tog jag en vecka innan jag födde i förhoppning om att luran skulle komma ut - men icket! Ha, ha.

2009-06-30 @ 13:37:19
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0