.....

Igår skulle ja till arbetsförmedlingen
 Rikard och Vanessa skulle till stan dom åxå så vi åkte in med dom.
 Det började med att jag fick stå och kräkas mitt i stan mitt på dagen :/ pinsamt men men
 .. Jag och C kilade upp på brynäs för att prata med Jimmy som tatuerat oss och självklart så har han tid å gadda då
så C har en ny tatuering igen på underarmen ...
Sen kom Vanessa och Rikard vi åkte hem en sväng dom rastade hundarna och jag förde över pengar sen tillbaka till stan så käkade vi på Subway och hämtade C.

Sen gjorde vi inte så mkt mer...


Idag mår jag inte så illa vilket är skönt så då kanske man kan hitta på nått :P
Svärmor har varit här med mat och bäbiskläder idag ;)
Och jag har städat lite.


Ne nu ska jag fixa klart maten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0