yes yes

Han inte skriva mer igår det blev sent...Väl efter solning mm så bestämde jag och Sandra oss för att dra med pojkarna på nå kul hehe eller ja vi tyckte de iaf..... Det blev käk inne i stan sen bio. (vi hade iaf tur med vädret igen) Söt och charmig film men skitkul. Typ C och mig i framtiden hehe ;)....Åkte hem och tog det lite lugnt bara.


Idag har vi tagigt det lugnt pratat om sjuka saker och skrattat :D Skickade mamma på att vara hundvakt hos oss och så gick vi en sväng till Niklas och Sandra. Träffade Petra och hon ska förmodligen passa Engla under våran flytt. Det kommer bli hur bra som helst då Petra är en bra tjej dom bor i hus med hästar och grejjer :D ....

Jao så lyder det. Och imorgon ska Petra komma till mig och följa med ut och gå med vovvarna blir mysigt :D




Tänkte kramas lite med min andra halva nu....
Du är allt för mig hjärtat och jag kommer älska dig tills hjärtat slutar slå!
Längtar tills flytten nu!





Hööööörrrrsss
<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha. Vi kommer ju aldrig få gå med killarna på stan nå mer nu ju ;) men roligt var det. såg du minen på killarna när vi hejade på den där killen. ;) hahahahah. vilka idioter vi är egentligen.

Postat av: ♣ SUSSI'S FOTO & DESIGNBLOGG ♣

Tack :D

2009-01-17 @ 14:43:29
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: ★Hanna★

haha De e bara för att han ser precis ut som min kompis hane som är Rottis/Bullmastiff.

Va heter föräldrarna? Tänkte om dom va släkt :)

2009-01-20 @ 12:00:51
URL: http://www.superhanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0