Träningsvärk

Igår blev det ju så mkt snö att jag och C äntligen skulle få åka skoter. Emma och Niklas ville åxå ut så vi åkte ut tillsammans på en tur till C`s skoterstuga och grillade korv. Hade en underbart kul dag. Men känner mig rätt gammal i musklerna idag ;) Men de är de värt.

C´s brors skoter                     Och våran skoter :D




Helgen iövrigt har varit lugn fick besök av Ola som somnade och blev kvar :P



Och idag lär jag ta en långpromenad med hundar sen vet jag inte. Kanske ska tvinga karln att åka skoter trots min värk. Har blivit skoterkåt sista tiden :P Om vi inte gör det så kan vi ju ta oss till Ikea och köpa köksbordet vi skulle köpt förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0