Dödslängtan?

Hehe idag måste folk ha trott att jag inte ville leva längre eftersom jag gav mig ut på cykel i snön med både Engla och Devil samtidigt. Haha ja det var ett äventyr vill jag lova.Dom sprang och jag höll i å sa mest stanna stanna stanna :D Ne men det gick faktiskt bra fast dom trissade varandra en del. Men jag ramlade iaf inte.

Lämande av Devil och cyklade till älsklingens jobb med Engla träffade min gullegris Zeb, han blev jätteglad. Och så lärde jag Engla att sitta på skotern mellan styret och mig ;).

Är proppmätt efter maten nu :/ Så satt mig här för att vila magen och skickade upp karln för att packa. Gick upp efter ett tag och skulle kolla om han ville ha hjälp....Men hittade han i sängen med hundarna :P .
Börjar dra ihop sig för flytt nu (i helgen) ska bli kul. Har valt skitsnygga tapeter XD kommer självklart bilder på dom sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0