Bra dag.

Ja jag skickade in mamma och "köa" på AF med mina papper och under tiden så platsade jag mitt ass i ett solarium. Solade 25min, var ju ett bra tag sen man solade men de drog på lite så är lite bränd :P. Men nu när det är så tråkigt väder lär man ju få lite färg själv :).



Sen blev det pizza idag för jag orkade inte laga mat. Mamma ringde sen och ville ha glass så vi åkte en sväng till donken. Och jag skulle in på köpis och köpa LITE godis och ägg bara.... Slutade på över 600 !?! Jag kan verkligen inte låta bli att göra av med pengar. Det blev två avfärgningar och två röda nytt schampoo,balsam,serum till topparna,glansspray,hårband, ansiktsmasker och säkert nå mer som jag inte minns.
Väl hemma fick mamma klippa upp håret lite på mig så i med de blonda. Och sån tur jag hade för det räckte med en förpackning :D Men iaf om någon dag ska jag i med det röda =) spännande.



Ska snart skölja ur håret.Sen ta en promenad men mitt hjärta.
och hundarna förståss.


<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0