Lunchdgs

Hej hej såg precis att de är ju dags att äta snart :) Fins kålpuddingkvar som jag ska äta de är så jävla gott!
Devil ligger här å snarkar efter våran promenad.Engla är med Ola hehe han kom och hämtade henne igår och hon blev överlycklig...
C ringde och väckte mig imorsse och pratade om tv fast jag minns inte vad han sa. Men hur många lägger sånt på minnnet när man nyss vaknat :P Älskar dig min sötnos.

Sittter å funderar på vad jag ska skriva...Skulle verkligen behöva färga håret det ser hemskt ut och C skulle behöva klippa sitt..
MAMMMA hjälp haha ;)

Idag händer det nog inte mkt efter maten blir det långpromenad med lilla Devil.

Kommentarer
Postat av: Carola

åh så gott med kålpudding..törs inte äta det nu bara för Lisas skull..hon är en fislisa ändå:)



Du vet att det finns ett odjur här med som vill ut:)

ha det

2009-02-20 @ 12:42:13
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0