Låna dator

Passar på återigen att låna lite av niklas internet ;) ... C är hemma och spikar internet kabel hehe. I söndags var vi ut på skotern en sväng (till trollriket och sen till Håkan på kaffe) C bakade med skotern och visade vad man ska köra :D




Hämtade våran lillkise i helgen åxå Dino en riktig gangster med noll hänsyn till mig och C han hoppar klöser biter och klänger. Men kattungar e ju alltid så söta.



Sandras syskon barn är här Kevin och Elias så söta :D Elias sälllskapade mig här vid datorn




Lägenheten börjar bli klar och det blir bara mysigare och mysigare. Men kom precis på att jag måste fan hem nu ska iväg till köpis en sväng ...

Förhoppningsvis är internet hemma klart också..


Och kanske Engla har kommit hem åxå hon har varit med Ola två nätter. Idag hade dom två gått från Stigslund till Hagaström och imorgon skulle Ola komma förbi och ta ut henne i skogen. Bra med avlastning ibland och dom trvis ihop dom där två hehe..


Men nu lär ja kila hem
hejsvejs ;)

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Vi lär träffas så hundarna får leka nån dag :)

2009-02-10 @ 23:17:52
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: angelica

ååå va söt min älskade lilla elias plutt är:D

2009-02-26 @ 14:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0