Denize

Maten igår blev sjukt god iaf längtar till köttbullarna idag :D
C måste bara komma hem först.

Har hittat barnvagnen iaf den kommer på torsdag...
Slipper man fundra över det .
Men då hittar man annat att fundera på ;)
Soffan som ska komma denna vecka :D
Äntligen så man slipper sitta så konstigt när hon där inne trycker upp i revbenen
nu kan man sträcka ut sig mera
 

Idag har det inte hänt mycket jag och Devil har varit på en långpromenad och lekt i rastgården lite.
Så nu snarkar han nöjt i fotöljen.
Och jag sitter här och håller på med de där förbannade farmville på facebook.
Värdelöst spel igentligen men går fan inte att sluta med det heller.


Skickade ett sms igår och undrade hur det gick med Engla och det gick bra
MEN.......
Jag hatar men...
Engla hade tydligt visat vad hon tyckte om hennes brors barn och nu var hon osäker på om
det var sån bra ide .
Vilket gör mig både irriterad och besviken för du tar dig inte an en hund du vet INTE funkar med barn
och sen efter sån kort tid blir kluven för att hon inte funkar med barn,
Det visste hon innan jag mena hur tänker man?
Väldigt väl informerad om att hunden INTE passar med barn.

Det är som att köpa en bil UTAN handbroms och sen vill lämna tillbaka den pga av att inte handbromsen funkar.
Det visste man när man köpte den.. om man då ville ha handbroms skulle
man tittat efter en annan bil tycker jag!

Man kan inte kasta runt en hund i hur många olika hem som helst heller .
jag har gett engla två chanser eftersom jag anser att hon kommer bli värre om hon inte får stabilitet.
Då känns det onödigt att slösa bort en chans på nån som trodde hon kan leka gud
och fixa bort problemet på några dagar.
Innan hon ens känner hunden ordentligt!
Engla litar inte på barn och hur hade hon tänkt lösa det när hunden inte ens litar på henne än!

hon svarade mig med att hon trodde hon kunde lösa problemet.
jag har försökt i två år och inte lyckas hur i h**vette
trodde hon att hon skulle lyckas över en dag.
Blir arg.

Hon lär höra av sig om hur hon tänkt sig nu innan Engla börjar bli "hemma" där...
Tycker inte om människor som tror dom kan allt.......




Kommentarer
Postat av: fraajs.blogg.se

stackars lillplutten :( ..

2009-12-01 @ 16:48:33
URL: http://fraajs.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazyangel

vad onödigt.. :S hur ofta kommer hon träffa barnen då? Med rocky undviker jag sånna situaioner.. verkar ju skumt om hon gett upp så fort?!

2009-12-01 @ 21:33:54
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Crazyangel

Men vad tråkigt :/ vet tyvär ingen bra, passande heller som skulle kunna ta henne.

2009-12-03 @ 19:32:50
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Ida

Vart är soffan ifrån & vad kostade den!

Gillar modellen tokmycket & våran har sjungit på sista versen i ett bra tag nu =/

2009-12-12 @ 17:53:31
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0