Denize

Var ute på en promenad för ett tag sen i kylan ..
stannade till i rastgården på vägen hem så hundarna fick springa av sig ordentligt vilket dom gjorde men Rex
tycker det är för kallt ute nu trots sitt tjocka täcke.

Husse har gått till jobbet för att tvätta skotern eller nå...
Är nog för tråkigt att sitta hemma (han har ju ledig)
Men istället blir jag själv hemma utan sällskap och helt låst eftersom hundarna inte vill vara själva hemma .
eller ja Devil kan ju vara själv men Rex har redan visat sina kunskaper genom att tugga lite på nya soffan
så nu lämnas han inte själv förän det finns en grind på plats så han inte kommer in till soffan.
Känns onödigt att han ska använda något nytt för 15 papp som tuggleksak :/ .

Så jag vet inte riktigt hur jag ska roa mig..
Ute har jag nyss vart så gå ut en gng till känns inte så lockande spec inte utan något mål..


Ne har inte så mycket att dela med mig av faktiskt då jag är uttråkad så jag får skutta iväg
och hitta på något...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0