Denize

Herregud det var längesedan jag bloggade nu *skämms*

Men datorn har varit allt annat än frisk och började funka igen igår så jag skyller på den.
Pappa var snäll och kom hit och fixade.

Har haft en underbar jul iaf :)
Julafton spenderades med älskade och hans familj i deras stuga.
Mitt ute i ingenstans så Devil fick vara lös till hans stora förtjusning (rex åxå)
Vi åkte lite skoter Devil och Zeb sprang med brevid och hade hur kul som helst vi åkte sakta såklart på en gammal skoter.
Jag åkte i en pulka bakom med Rex i knät.
Efter halva vägen orkade inte Zeb springa så då åkte han åxå i pulkan med mig.
Var skit mysigt.
Devil var lyckligast av alla som fick springa allt vad han kunde han sprang till och med före skotrarna . 

Juldagen åkte vi till mormor för att äta gott och ha trevligt.

Hur mysit som helst.
Dock jobbigt med magen och en som hela tiden ska trycka upp i revbenen så man knappt kan sitta.


Fick en underbar julklapp av älskling.
En ny telefon .
Kanske hur lycklig som helst då jag inte haft en fungerande telefon sedan i sommras :D



Han är så bra min karl :)
Och jag älskar honom av hela mitt hjärta.



Idag tänkte vi ta en tur med skotern och grilla korv han å jag
men det blev för kallt tyckte jag :/
Tråkigt då vädret var så fint,
Men man ska ju kunna sitta och njuta av korven å allt utan att frysa så hemskt.
Jag kan ju inte åka med så mycket med magen dels blir det inte så bekvämt å sitta bakom
å sen så lär man köra försiktigt så det inte blir så mycket "gupp".
Så det blev till att städa istället och gå ut å leka med vovvar i snön.

I magen är det numera fullt ös mest hela dagarna
idag kom en fot rätt ut på min hand så jag skrek till haha
Den kändes så väl och kom ut så hemskt att jag trodde hon skulle komma igenom magen.
Blev väldigt överaskad :)
Och hon har en förmåga att hela tiden trycka upp i revbenen på högersida så det gör svinont.

V.31 nu inte så lång tid kvar innan vi får träffa dig därinne
ush så vi längtar !

 .



Tänkte inte dela med mig av så mycket mer nu .
Blir så långt och uttjatat då...Några bilder får ni :)








Kommentarer
Postat av: fraajs.blogg.se

Sv ; guud vad mysigt ! när är det dags för henne att kika ut till lilla världen då? ..och vad ska hon heta ?



Puss

2010-01-11 @ 20:01:08
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0