Denize

Ja vi har ju legat sjuk här hemma tsm.
Och fy vad tråkigt man får när man är sjuk ni vet när det kliar i kroppen och man känner att man vill göra något
men när man tar tag i det och gör något så orkar man inte pga feber.
Ja vi har haft så fruktansvärt tråkigt.
Idag har C gått till jobbet så det är bara jag Devil och katterna hemma .
Jag är ju fortfarande sjuk men det går nog snart över.
Jobbigt bara när man tycker att graviditeten är väldigt dryg vissa dagar när man har ont o.s.v
lägg dessutom på en förkylning :/ .

Har lyckats baka svingoda kolakakor :D
Första gången i mitt liv jag bakade kakor och det blev så gott *stolt*
Har bakat kladdmuffins åxå :P
Märks att man haft lite att göra.

Men det går ju åt i helgen eftersom vi fyller år.


Graviditeten går sakta framåt och man bara längtar tills det kommer att kika ut någon ;)
Det känns som en evighet kvar.
Fast det bara är 11veckor .
Är i V29 nu.
Tiden har gått fort endå känns som igår man stod å speglade magen från alla håll å kanter
för att försöka se minsta lilla bula .
Nu går det inte att undvika att se vad som är på gång.
Och det sparkas nått fruktansvärt .
Igårkväll sparkade det så hårt att jag nästan tappade andan och länge höll hon på
säkert en timme utan uppehåll.
Så nog får vi en kvällsbäbis med energi allt .

Vill passa på att gratulera Kicki å Janne som fick sin Vincent inatt :)
Självklar Rex bror Dexter åxå som fått en lillhusse .
Lite avis blir man juh hehe.


Nej nu är det dags för duschen .
Och hoppas på att Rikard kan skjutsa mig till stan senare så man kommer in på arbetsförmedlingen ;)
  


Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis på 20års dan!

Hade tänkt skicka sms men visste inte om ja hade rätt nr. mvh Amanda

2009-12-19 @ 21:03:25
Postat av: Anonym

Tack amanda :)

2009-12-19 @ 21:08:51
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0