Denize

Lill pullan är hemma igen.
Vilket hon inte verkade sådär jätte nöjd över och jag förstår henne fullt ut .
Då hon varit hoss någon som bara brytt sig om henne och hon har fått gå lös överallt :/.
Men det är ju de att hon inte tycker om barn som gjorde att det inte funkade.
Tycker så synd om henne!


Vi har precis käkat blev hämtmat idag då ingen orkade bry sig att laga nått.
Käka thai mat.
Dom har ju bytt ägare här nere och maten är så jäkla mycket bättre.
Blev favoriten smörstekt anka med kantareller för både mig å karln
åsså vårullar :) .
Mätt som få är jag iaf.

Lär sitta här nu eftersom jag lovat C att spela tv spel .
Orkar inte ligga i sovrummet å titta på tv för då lär man ligga på rygg å då kvävs man ju.
Men han ska bara spela ett tag till .
Men det verkar inte gå nå bra för han svär högt haha :D
nyss var det men hjälp mig då för fan ska jag vara helt själv eller!!! XD
han är rätt kul att lyssna på .


Imorgon ska han skruva skoter så jag får roa mig själv .
Dags att hämta en säck hundmat igen !
lär ta tag i Engla så hon slipper vara här .

Dumt att låta henne fästa sig här en gång till innan hon ska behöva åka iväg.
Eventuellt blir det Bollnäs denna gång.
Ensamstående långtidssjuksriven kille med eget hus och en pappa
som jobbat mycket med problem hundar.
han hade förlorat sin bästa vän och letade nu en ny.
Skall bara försäkra mig om att det inte finns några barn i närheten.
Hoppas på det bästa !




Om ni ändå kunde vara som ni var då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0