Denize

Sista inlägget för detta år .
Känns overkligt året har gått så himla fort och det känns som igår när jag pussade min älskade på tolvslaget.
Men nä det var ett helt år sedan...



Det nya året kommer inte bli sig likt alls
Snart kommer det förhoppningsvis ett nytt liv till familjen .
Så nog kommer det nya året gå väldigt fort och det står inte på föräns nästa nyår kommer.
Man kommer ha så mycket att göra...




Har en sån där sakna Engla dag idag :(
Men har försäkrat mig om att hon mår bra och har det bästa :)
Snart ska jag hälsa på henne min älskade lilla sessa!




Nej nu kommer nog svärmor och älskling snart .
Jag har precis dushat efter att ha gjort en snabb städning och bytt lakan i sängen.
Kan ju inte börja nya året utan rena lakan ;D .

Kvällen blir lugn och fin och det känns skönt att veta!
Mammas katt kommer hit hon åxå för mamma skulle bort.
Får se vad Rex tycker om alla smällare.
Devil brukar inte bvry sig iaf.
Så blir det fläskfilee med potatisgratäng å lite sånt gott ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0