Denize

Arg less besviken å allt man kan bli på samma gång.

Imorgon kommer Engla hem igen .
Jag har saknat henne as mycket och gråtit mycket.
Men fan ...
Hon mår inte bra här och det gör ont i mig att veta
att efter helgen kommer hon vara samma stressade hund som inte vet sin plats i flocken.
Som tuggar på tassarna och mår dåligt.
Nu när hon haft det bra.
Fan!! 
Hon kunde vell ha nämnt barn 
hon visste att Engla INTE går ihop med barn.
Jag vill inget annat än att hunden ska må bra!
Hoppas de löser sig iaf.....



 Barnvagnen är på sin plats iaf.
Den står i källaren nu .
Däremot fick vi fel färg levererad pga slarv från säljare.
En röd istället för orange .
Den är minst lika fin men när man ställt in sig på något och sen blir de nå annat känns de konstigt.
Gillar vagnen som fan ....
Men vi okrar inte strula mer och eftersom vi fått den 1500kr billigare
och dessutom nu som kompensation för fel färg och frakt problem kommer få
bäddsett lite annat smått och gott, åkpåse M.M .
Så är det skitsamma.
Börjar nästan gilla den röda bättre.
Var mest för att C skulle slippa dra runt på en tjej vagn vi valde orange ;)
Men han tyckte åxå den röda var skit fin.
Den står iaf där i mitt förråd och den är skitsnygg !
Och jag är glad :)




Datorn har klappat ihop så nu använder min dator tills C s dator funkar igen.
Min är lite segare och så men huvudsaken jag kan blogga och nörda på facebook ;)


Det märks att de börjar bli lite trängre i magen.
Man känner hur hon vrider och vänder på sig och magen rör sig så man ser det till å med ett par meter ifrån.
Ställde kaffekoppen på magen då sparkade hon omkull den ;)
Den var tom som tur var .
Får sjukt kaffesug typ varannan vecka å dricker en kopp 
men annars vill jag inte alls ha med det att göra.
Lika bra det är ju inte spec nyttigt.


Nej nej nu ska jag grubbla lite mer över den stackars hunden som får lida :/ ...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0