tidsfördriv

Hej hej idag har lilla valp härjat från halvsex i morsse runt elva tröttnade jag och stoppade han i cyckel korgen och åkte till älsklingensjobb. Väl där sommnade Rex :O Var iaf med Conny och hans bror och käka lunch eller ja , titta på när dom åt hehe . Sen kom Kicki och Janne en sväng med Rex bror Dexter så dom fick leka lite. Sen stoppa jag Rex i korgen och cycklade hem.
Men nu finns det inget att göra :/ Skittråkigt eller ja det finns ju tvätt å ta reda på men det är ju inte ett dugg kul,.Har ätit lite rabarberpaj som jag gjorde igår och fy vad gott det var ;) Men mår illa om ja skulle äta för mkt :/ Nästan två timmar kvar innan mitt hjärta är hemma ... Saknar han som en tok på dagarna ...

Min vikt har passerat 60kg för första gången i hela mitt liv .
Och jag som tyckte de var mkt för drygt en månad sen men 5kg till skitmkt.
Och mer kommer det vell att bli så lika bra man vänjer sig haha.
Fast jag är väldigt duktig och poängterar till conny varje gång han säger tjockis (på skoj)
att jag är ju faktiskt PÅ tjocken inte tjock .



Ska bjuda på lite söta valp bilder nåndag när jag har min enga dator .
Tar alltid C`s när han inte är hemma för den är mkt snabbare än min..


Nu ska jag plocka LITE tvätt så att ja kan säga att jag har gjort nånting idag ;)
Hej hopp


Kommentarer
Postat av: Crazyangel

Läste jag rätt, har du KLIPPT av löshåret ? Har duinte jättekort hår nu då? :S

2009-08-29 @ 19:11:36
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: c

kan vi inte utbilda oss til djurpoliser:)

Tycker verkligen det skulle behövas..



hur är det med lilla bebben??

2009-08-29 @ 21:38:19
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Här var det grönt, hehe. Tuff header! :)

2009-08-31 @ 17:17:17
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0