Sovdags

Kände för att skriva av mig lite grann ikväll.
Valparna flyttar nästa vecka :/
 Känns både skönt och lite ledsamt men som det ser ut nu så hamnar alla häromkring
utom lill tjejen som flyttar till Sundsvall hennes nya familj har döpt henne till Nova precis som Englas mamma heter.
En liten stannar kvar här Rex sötnosen!
 Har redan anmält mig till valpkurs så jag hinner gå den och fortsättningskurs innan det blir för mycket snö och jag blir för tjock ;)
Är sugen på att börja med aggility och då lär man ju ha en bra grundlydnad.
På tisdag ska alla valpar inte till doktorn och får vaccination chip och besiktas
ska bli kul:)


Mår illa trots tabletter men det gör inget för jag är lycklig :D
Kan man vara annat när man väntar bäbis med den man älskar.
Och allt annat runt omrking flyter på som det ska.
Allt är perfekt.

Imorgon ska jag och pappa åka och titta på en ny cykel till mig med cykelkorg och pakethållare och fotbroms haha
det var det viktigaste tyckte Conny när jag cyklar med Devil och Rex han får plats i cykelkorgen.
Sen måste man ju kunna ha sån där barnsadel eller vad det heter och min cykel jag har är inte läplig för sånt och bromsarna funkar inte . Så pappa och C ska köpa en cyckel till mig . Så snälla dom är!


Det gick iaf bra med kissen.
 stackarn hade spräckt gommen och haltade men allting skulle läka av sig självt tur det.


Ne nu är det dags att sova .

Rex


Kommentarer
Postat av: Sophie

Har ni valpar kvar?

Och hur mycket ska ni ha för en? :)

Mvh Sophie.



Svara gärna i min mail eller här på bloggen går lika bra! :)

2009-08-15 @ 19:26:28
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Vad söt han är :) Lite lik Nova :)

2009-08-20 @ 21:14:40
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Anna/Grannen

Åh va sööt han är :)



Måste va han som jag hör "prata" å "voffa" lite emellanåt, låter såå sött :)



Mysigt med voffisar! Idag har jag varit hem till min syster och gosat med hennes hund och sen åkte jag hem till mamma och kramades lite med nästa...hihi!



Ha det bäst!

2009-08-21 @ 21:11:55
URL: http://levinda.se
Postat av: erika

gud så söt! :)

2009-08-22 @ 00:37:32
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0