Underbar dag

Aa denna dag är helt jävla underbar! vilket väder! :D
vaknade och tog en promenad till Connys jobb blev kvar där ett bra tag ja å Rikard åkte å köpte donken sen åt vi .
 Sen gick jag o vovvar hem igen och nu sitter jag här å pumpar musik (lär passa på när herrn i huset jobbar)
Han gnäller jämt på att jag har för högt.
Alla vovvarna har skött sig exemplariskt med mig.
Och idag blir jag ägare till en systemkamera så nu lär jag öva mig på att fota.
Kan det bli bättre? nääe
och plus att jag har min älskling vid min sida :D
Som är helt fantastisk.


Ja i övrigt vet jag inte ska bara njuta av hur jävla bra jag mår idag :D
Och ta en lång promenad igen men mina tre gosungar.



Sådan matte sådan hund eller ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0