Tangentbord

Ja med connys fina humör kan ibland saker inträffa.
 Som att hans tangentbord just i denna stund ligger sönderstampat på balkongen .
Mm det ville inte samma saker som C eller nått.
 Men aja nu tycker conny att han har fri tillgång till mitt tangentbord ?!?
Så fast C stamapde sönder HANS tangentbord så har inte jag något.
Konstigt de där......
Så nu lär ja blogga från hans dator.



Sjuk är jag iaf fortfarande *arg*
Hostar lungorna ur mig och drar i mig ett par liter snor i timmen tror jag ;)



Idag har Taz varit här och hälsat på Engla.
Full fart på dom två.
Tänkte bara slänga in en bild eller två på dom men utan min dator ingen photoshop.
så är lite ful bakgrund men men.
Taz är så söt så han är värd att få synas här på bloggen idag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0