Sjuksyster

Mm får leka sjuksyster åt både Conny och Engla idag göra rent en massa sår.
Ja Engla och hennes mamma kom inte överens igår så blev ett bråk (antagligen för att Engla löper skulle ja tro) .
Så E fick ett par stridskador i nacken fyra fem hål tror jag ska raka idag så vi ser att göra rent dom.
Så får hon åka till snälla doktor Senad och få medecin idag.
Han hade ingen tid men för tredje fredagen på tre år stannar han kvar och jobbar över för att jag alltid klantar mig hehe
Han är guldvärd denna veterinär.
E bet Niklas i fingret och Nove bet C i handen så han fick en massa plåster och spruta på sjukan idag.
Så nu kan inte C jobba idag inte diska å inte städa så det var vell tur i oturen för han ;)


Men men sånt som händer.... :P



Idag ska Engla till Taz. Men annars blir dagen väldigt lugn.
Är sugen på en pizza eller nå till kvällen.
Helst av allt vill man ju grilla men på våran lilla skitbalkong går de nog inte.


Ne nu lär jag diska :P 

Ser ut att bli en fin dag  kanske man ska försöka ta sig ut i skogen å grilla lite :D



Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0