Sjuk

Mår som ett as just nu så jävla sjuk kan knappt prata och har så jävulskt ont i halsen och är febrig :( .

Nåja hela helgen har varit heelt underbar :) Engla har varit och lekt med Beauti *stavas* Som charlie och Matilda var hundvakt åt.




Sen i lördags åkte jag Mamma och C till mormor för lite påskmat :) Vi hade Zeb och Devil med oss medans Engla var med Petra UTE HELA dagen :) . Vi roade oss med att vara ute vi åxå då mormor bor på landet. Pojkarna stortrivdes och var lösa i skogen och badade. Ummgicks med släkt och mös i det fina vädret var vell typ 19 grader ute :)



Söndagen tvättade vi kläder. Sen kom Charlie och Matilda och Beauti vi lånade bil av mamma och åkte till Svartvikstugan. Ställde bilden efter grusvägen och gick ca 4km (fram å tillbaka) med hundar. Stannade ett tag vid grillplatsen och mös lite. Sen på kvällen gick vi på bio åxå. Fast and furious *stavas* Iaf jag tyckte den var skit bra :D ..


Men är inte så pigg på att skriva långa historier om vad jag gjort utan återgår till mitt te med honung och täcket i soffan :)
Hörs när jag mår bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0