Nervous

Ska snart möta Link och Taz och se vad som händer är ju spännande det här. Vill det bästa Taz är verkligen en sån fin kille...


Har precis ätit lite. Saknar min andra halva jätte mkt idag vet inte varför heller.
 Älskling kom och ge mig en kram nu!!
 Han kommer inte förns vid fyra.
 Men förhoppningsvis lyckas mitt möte snart så då kan jag slappna av på den punkten iaf.



Annars blir det inte mkt.. Matilda och Charlie var här igår vi tittade på en film som hette Uninvited en så jävla bra skräckfilm med bra handling. Jag rekomenderar den verkligen!!!

Nej nej måste ringa Link å gå nu :P
Hoppas


Kommentarer
Postat av: Anna/Grannen

Tjabba!



Ååhhhh tack för skräckfilmstipset, älskar skräckisar :)



Jasså du ville ha ett sånt smycke, skoj :)



Du får gärna komma in nån dag så kan du få se lite olika varianter på smyckestillbehör å se hur det ser ut när det hänger i halskedjan och så.



Jobbar hela kvällarna onsdag/torsdag. Är väl hemma nåt i helgen iaf :)



Antingen testar du å plinga på eller bestämmer nån dag/tid?

2009-04-21 @ 21:48:49
URL: http://levinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0