.....

Jag har precis kommit in efter en härlig promenad runt Västbyggeby med mina tre bäbisar ;) Dom skötte sig bra allihopa och gjorde inga utfall mot andra hundar/hästar trots att vi mötte flera av dom *stolt matte*
Och nu ligger det tre monster och snarkar högt. Snacka om tvärslut dom är.

Igår var vi ute och lekte med vovvar både jag och C vi körde godissök i träd vilket var väldans populärt faktiskt.

Och Engla har spenderat sin tid på hennes största hobby SOLA precis som hennes pappa alltid gör åxå!


Bull jag saknar dig! Envisa åsna ;) Bilder från i sommras när jag Engla och Bull var i bouloungern (stavas)





På lördag åks det till mormor på landet :D Skönt att komma bort ett par timmar. Det blir jag mamma C och hundar.
Fast hundarna får ligga på gräsmattan eller i bilen. Mormor är hundrädd. Trots det tog hon sig hit och hälsade på förra veckan när bror fyllde år. Hon satt här bland alla hundar. Starkt jobbat av henne tycker jag ! Fick även en blomma av henne och hennes karl som sen inflyttnings blomma :)



Aja kaffet ropar. blir mkt bilder nu när man har ny kamera ha överseende!
:)
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0