Done :)

Aa klar för idag :) Blir nog en sväng på fredag åxå så man blir på den säkra sidan. Vad jag pratar om visar sig nog senare.


Pappa kom igår med två sprittnya tangentbord från Dell. Tack pappa! Han e ju IT-tekniker så datorn behöver man aldrig oroa sig över :)



Igår kikade vi på Into the blue 2 med Charlie och Matilda . Och så var vi till Devil förståss som har campat hoss mamma
ett par dagar. Men idag får han komma hem. Och Zeb han kommer inte förens nästa vecka :( Snyft.


Snart kommer pengarna för månaden in. Skönt skulle villja ha ett par nya jeans.



Men ska återgå till tvn nu se ya





Kommentarer
Postat av: Anna/Grannen

Tjabba!



Jasså har ni filmen? Då lånar jag den gärna över en kväll i helgen om det går bra :)



Jag är hemma på fredagkväll samt lördagkväll och söndag vad jag vet nu, så nån av de dagarna funkar för mig!



Bara att testa slå en pling på dörren eller höra av dig när du vill komma. Eller så kan jag testa å slå en knack på din dörr när jag är hemma, kanske är lättare?

2009-04-22 @ 09:54:33
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoppas allt går bra ;)

Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

var into the blue 2 bra?



Vilka söta trosor lillbruden har ;)



Gick det bra med Engla efter bråket igår? Och har Conny kollat upp handen? :S Nova är helt oberörd trots att öronen är piercade både här och där ^^

2009-04-24 @ 08:58:54
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Ursh då :S



jorå, det gick bra med niklas. Hon fick väll in tnden precis bredvid nageln på honom men de var ingen fara. Uha. Stackars Conny å Engla. Vi får träffas igen när hon slutat löpt å typ gå ut i skogen lr nå. DÅ borde de gå bättre

2009-04-24 @ 11:37:11
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0