Utmanad

Jag har blivit utmanad av  Sandra

Regler:
*
Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade!


1. Jag har sjukt svårt att visa mig utan smink

2. Mina hundar har hjälpt mig att komma på fötter efter att jag i mitt tidigare förhållande blev misshandlad

3. Jag har svårt att lita på människor även om jag känt dom under en längre tid

4. Är fruktansvärt mörkrädd

5. Jag älskar C och är glad att jag har honom vid min sida

6. Jag bjuder på mig själv och skäms inte för att göra bort mig

7. Jag vill sätta in silikon eller liknande i mina bröst

Jag utmanar:

 Thess Ida Fia Emelie
Orkar inte skriva fler jag lär ut med hunden ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0