Nyduschad

Sitter här ny duschad och varm med magen full av bullar ;) men inser att jag faktiskt måste ut med vovvar nu snart i regnet. Fast det gör inte så mkt tycker om hundarna så mkt. Snart dags för en cigg sen ska jag ut med Devil, får se om Conny orkar ta en promenad med Zeb och Devil idag, Vi har ju kommit så långt att vi kan promenera brevid varandra utan tjaffs Devil får dock ha munkorg plus nosgrimma men han morrar inte och försöker inte flyga på Zeb nå mera och han går med huvudet nersänkt öronen avslappnade lite bakåtstrukna och svansen hängades :) Hoppas att innan snön faller så ska vi kunna promenera tillsammans utan munkorg, Zeb är ju så snäll så han tittar inte ens på Devil han orkar helt enkelt inte ens bry sig hehe. Men men nu lär jag kila ut bjuder på en bild från en fotosession med mig och Devil fotograf är Dragon PH .



Klickbara bilder!


Kommentarer
Postat av: Thess

Jodå, det går framåt :) Fredric, min kille har varit ute på promenad ensam med båda, två gånger nu och det har gått skitbra. Just nu är det bara ett kompostgaller mellan dem och dem skiter i varann, Sessan blänger lite, men det är allt.



Haha, tack får jag väl säga :)

2008-10-16 @ 13:21:41
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0