Men aa ??

Missade arbetsförmedlingen idag ..skit åxå....men lämnade in papper till soc och skickade in andra papper så får se om det kommer nå pengar...Dagen har varit lugnt danne och Marie är här nu dom och C dricker öl men jag håller mig till vatten...Ska vell ta en prmmis med pinglan snart sen blir det nog sängen. Har precis beställt smink från Oriflame för dryga 500 precis som förra månaden . C beställde åxå ett par saker sen har jag beställt en hoodtröja, Jag bara älskar sånna! :) Inte direkt så mode men jag trivs i dom.


Lär köpa mig ett par stövlar och ett par nya jeans känner jag,
Är sugen på nån stickad polotröja eller nått sånt åxå.

Men mer än så tänkte jag inte skriva idag
Natti!
<3




Kommentarer
Postat av: Lenita

Hej! Det jag gillar med selen är att den inte ger hunden nåt obehag, utan bara mindre kraft!Vad är det för hundar du har?mvh Lenita

2008-10-24 @ 18:45:13
URL: http://lenitatheone.blogg.se/
Postat av: sandra.

jaa nog hittade du stävlar.. och tröja.. och godis ;D

2008-10-30 @ 13:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0