Lekdag

Vaknde typ halv tio idag. C gick upp och ut med hundar och jag ner käkade en macka å drack kaffe. Sen gick jag till mamma och hämtade Devil, Han fick leka med sin bror idag och jäklar vilken fart det var som vanligt ;) Skönt att han fått springa av sig. Så snart får han och Zeb ta en promenad medans han är lite trött, Zeb och Engla var med C och lekte med mackans hund Turbo så dom snarkar nu båda två.

Jag är hungrig så ska koka nudlar nu :S Hade hellre velat klämt i mig en fet pizza eller nå men C har ont i magen å ville äta nått. Men men.. Får se hur dagen blir förmodligen lugn hoppas det inte kommer några folk iaf så jävla jobbigt att man ine får vara ifred. Och kanske att C skulle kunna ge fan i att sommna varje jävla kväll man hinner knappt träffa han, Enda pluset med det är att man får sängen själv.


            Nej nudlarna ropar skirver nog en rad senare.
Dagens plus:Att Devil fått lekt och att C gav fan i att jobba ;)
Dagens minus: Ser ut att bli en långtråkig dag

Hörs
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0