Kväll

Mm nu börjar det närma sig kväller. Idag rymde Zeb från Cs pappa när han var på jobbet och sprang heela vägen till området där jag och C bor. Som tur var hittade Danne honom. Han skulle till Engla så nu är de två hundar den senaste veckan som rymt och letat efter Engla. Lite pinsamt faktiskt men jag kan ju inte rå för det heller....



C gjorde jättegod mat idag kycklingwook med ris :) Tur att han finns ....
Nu är Charlie här och joinar oss ett tag sen blir det kvälls promead och sova
Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Lenita

hej igen=) jag har nosgrimma på ena hunden och sele på den andra när jag tar ut dem ihop,ingen av dem gilar att ha grimman på sej, och ser smulan något VERKLIGT roligt, typ någon hon tycker om, eller en hare ;) så ställer hon sej rakt upp och ned på bakbenen..Jag använder hellre selen än grimman, har tänkt att köpa en till sele,du vet en sån här vanlig "gå-fint-sele" den funkar absolut inte på tyson!men så är han nog det envisaste jag sett=)..

Ha det bra mvh Lenita

2008-10-23 @ 10:25:04
URL: http://lenitatheone.blogg.se/
Postat av: Spotlights

Hoppas du får en bra dag.

2008-10-23 @ 10:35:23
URL: http://spotlightss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0