Inget internet

Igår ville inte internet fungera nå mer :( Men nu funkar det igen. Har precis varit ute på promenad, Engla höglöper och ställer upp sig för alla, chihuahuaor, jack russels Devil och Zeb till och med för små hanvalpar *suck* Hoppas det går över snart hon är skit jobbig och det är Zeb åxå nu... UNdra hur jag ska klara denna dag, hoppas mamma orkar ta Devil bara.

Jag och C fick ett ryck och gick lånpromenad med Zeb,Engla och Devil igår det gick jättebra Zeb och Devil gick flera gånger bredvid varandra med bara några cm mellanrum utan att titta på den andra :D Det gick så bra att jag kunde ta av munkorgen på Devil och bara ha nosgrimma så stolt över dom..Sen väl hemma somnade hundarna på stört jag och C tog hit mamma så åt vi skit good köttsoppa med nått som hette klimp ?!? A gott var det iaf.

Sen blev det film för mig och C, somnade tydligen i soffan båda två , vaknade runt tre och gick upp å lade oss istället.

Är lite irriterad just nu. Jag satte på C dator då loggar den automatiskt in han på msn.
Och en dryg jävel börja skriva massa saker så nu är jag arg.
Inte bra att börja dagen med att vara arg ...
Hörs senare om internet vill fortsätta sammarbeta vill säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0