Onsdag

Hej hopp min lilla Engla har varit lugn och snäll dom senaste dagarna och inte ens velat leka med Zeb när han kom hem :O Kanske för hon lekt så mkt med andra vovvar. ..

Idag kom Sandra förbi och hjälpte mig när jag bakade tigerkaka. Åkte till C på jobbet och lämnade kaka där så han kan fika gott imorgon .

Jag och C satt precis och kollade på skoterkläder och ny hjälm åt mig råsa :O Jag blev heelt kär ljusråsa och vitt gick det i och ja jag är svag för råsa så är sjukt såld nu! Ha begäret skriker i kroppen på mig ....

Som vanligt är Hillblom och Marie här men a dom är ju snälla iaf men käns som att man inte får någon tid för sig själv.
Jag ska ta ut hundar nu medans C cyklar ner och hämtar kebab. Jag orkade inte laga mat idag så vi får känna oss tjocka ikväll.

Kl12 inatt får vi reda på om vi får lägenheten i centrum , hoppas hoppas
käns fel att vara här när man inte fått bestämma nå själv med färger å så..

Men lär fan ut nu
hörs
<3´
Emma som tagit den fina bilden på min lilla prinsessa

Kommentarer
Postat av: D E A F E E M

Ja, inte alltför mycket lär jag säga :P



Du då? Vad fördriver du tiden med?

2008-11-05 @ 23:50:17
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Angelica

ÅÅ nice hoppas de bli valpisar har en till som vill ha maggda

2008-11-06 @ 18:28:54
Postat av: adam

Tack, nu blev jag glad.

Hon var riktigt fin hunden din.

Tyvär så arbetar jag på nyår.

Men du får fråga när du vill. Älskar hundar och tycker de är altid roligt med deras sälskap.

2008-11-06 @ 21:22:17
URL: http://marjavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0