Måndag kväll

Roade mig med att städa mitt rum hoss mamma idag :S Mindre kul faktiskt men måste ju göras när jag inte är där något. Hämtade tröjorna också :) Sköna att ha på sig nu när det blir kallt ute. C köpte två stycken rottiströjor å min är på bilden.


Verkar som det blir lek och bus imorgon med Trouble Engla och Nova kan bli väldigt kul.
Lika barn leka bäst är det ju faktiskt...


Ser ut att bli så att jag och C ska flytta till en trea i centrum, han har tröttnat på vretas medans jag trivs här. Men har ju fortfarande mamma kvar så...

Nu ska herr Hillblom låna datorn
Hörs
<3

Kommentarer
Postat av: crazyangel

yes, vi ses imon :)

2008-11-03 @ 19:25:44
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0