Fredag

Hej hopp sitter här med magen full av pepparkaksdeg känner mig lagomt mogen hehe. Var ju sånt man åt när man var liten, men kunde inte låta bli att köpa när jag var på affärn i morsse. Handlade massa frukt åxå för ikväll kommer C`s vän rickard hit vi ska äta gott så blir det fruktsallad till efterrätt.

Har precis pratat med Viktoria och nu blir det så att det kommer en vovve som ska bo här tillfälligt. (Englas bror Buddha) Han ska stanna tills Viktoria skaffat egen lägenhet . Blir kul :) C vill ju hemskt gärna ha en egen sån här vovve och dessutom en vit och jag äskar vita vovvar åxå .SÅ nu får vi träna på att ha en till hund och se om vi i framtiden kanske ska ta oss an en till. Fast jag vill ju igentligen ha en chinese crested (naken) eller en chihuahua ...Men ja imorgon kommer han iaf och jag är övertygad om att allt kommer gå galant :)
Buddha
 



Annars har allt rullat på vi har skaffat oss lite nya möbler och sånt där bra att ha :)
Men nu komm Sandra
hörs
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0