.......

Yes på Måndag klockan tio har pojkarna tid för kastrering...Kan bli kul å se hur dom reagerar på det ..

Dahlberg och Hillblom var nyss här lånade nå filmer å D hade med sig lill valpen Bob 10veckor rotweiler/bullmastiff. Så jäävla sööt redan där började valpsjukan hoss mig sen kikar man på blocket å hittar denna http://www.blocket.se/vi/19169133.htm?ca=5_s alltså då blev habegäret komplett ;) ..... Men C och jag vill ha en Amerikansk Akita blir inge barn på några år här inte om man ska ha en massa hundar...Hehe..


Nu kom Hillblom tillbaka tror han ska joina oss ikväll på lite film å popcorn...Hade vart gott med cola men orka gå till affären nu då....

Ringde till syster karl å kolla hur det var med Buddha, Han hade tydligen rivit ner råttburen för dom inatt så han var mindre glad hehe...

Men när nu skriker pojkarna om film ..


Amerikansk akita

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt! Du kan adda mig på msn så kan vi snacka mer där om det! Deafee@hotmail.com

2008-11-20 @ 00:33:49
Postat av: D E A F E E M

Jag skrev fel.. jag menade Deafee@hotmail.com

2008-11-20 @ 00:41:24
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0