:(

Iförrgår rök Buddha och Devil ihop när Devil började leka med Engla blev B arg och dom började slåss som galningar :( Tur att dom hade munkorgar på sig så att det inte blev några skador (mer än att Buddhas öra fastnade i ena korgen så han fick ett litet riv märke).  Så jag fick gå med Devil till mamma sen ringa Vickan och sen syster och hennes pojke.
Så igår lämnade jag över denna söta lugna vovve till syster och Valle och där skulle han få stanna. Dom har ju ingen annan hund och har all tid i världen åt honom . På torsdag ska jag passa han ett tag för då skulle dom på bio. Men ja dom är jätte bra med hundar och dom har ju haft Engla hemma ett par gånger. SÅ det här är ett utmärkt tillfälle för dom att känna på hur det är att ha en sån här hund då  dom vill ha en egen sen. tur att allt löste sig så fint...

Imorgon ska C in och skriva kontrakt på nya lägenhet och hämta rustningsplan.

Och vad ska jag göra idag :O C gick precis till jobbet han tog sovmorgon så han kunde ringa gavlegårdarna och boka möte. Det är grått ute och det piss regnar så en långpromenad käns inte så fruktansvärt lockande :/ Men men ut måste man ju om ett tag i vilket fall oavsett väder. Men några fina kläder och smink är det inte tal om iaf. Blir uppsatt hår smink fritt och mjukisar idag....


Nej ska försöka roa mig med tv spel eller nå
Hörs
<3

Kommer sakna han fast han bara var här två dygn. Sjukt underbar och snäll hund han sov mest inne men så fort jag gick någonstans följde han med han var hela tiden bakom mig precis som Engla.

Engla och Buddha


Kommentarer
Postat av: D E A F E E M

Men usch vad hemskt. Tur att det blev bra till slut iallafall. Ibland slår det bara slint..

2008-11-19 @ 19:30:17
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0