brist på annat

VEM.
Vem är i rummet med dig? Vovvarna
Vem fick du sms av senast? Telenor
Vem pratade du senast i telefon med? C
Vems hus var du senast i? Ingen aning är sällan i hus
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? C
Vem önskar du att du var med nu? Ingen, skönt att vara själv ibland

VAR.
Var är din telefon? En är här med mig och den andra i jackan i hallen
Var är din mamma? Troligtvis hemma hoss sig själv
Var sover du? I sängen
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Bikbok
Var åkte du senast bil? I Valbo till köpis typ
Var i ditt rum är du? ´Det är C som bor här så ingenstans i mitt rum är jag

VAD.
Vad åt du senast? chips
Vad drack du senast?  Saft
Vad är det för färg på dina byxor? Svart
Vad är den närmaste saken som är blå? Min kamera
Vad har du på fötterna? Nada
Vad är din favoritfärg? Måste tyvärr säga råsa ;) 
Vad är din favorithemsida? ???
Vad hör du just nu? Devil som snarkar

NÄR.
När var senaste gången du tände ett ljus? KOmmer inte ihåg
När träffade du din pappa senast? I lördags
När duschade du senast? Igår


HAR DU NÅGONSIN.
Sovit i någon annans säng? Jaa
Hånglat på en bio? Aa helt värdelöst man missar alltid nått bra i filmen
Hånglat i skogen? Mjo
Målat om ditt rum? Aa blev tre råsa väggar och en svart :P
Kört över hastighetsgränsen? Ja med moppe 
Haft känslor för någon som inte känt det samma? Mm har nog dom flesta när dom var mindre
Sovit i en säng med någon av samma kön? Aaa
Sett någon dö? Nej men hört
Sovit till tre? Ja för många gånger
Älskar eller saknar någon just nu? Mm C




Kommentarer
Postat av: crazyangel

vad fin han ääär:)

2008-11-04 @ 16:02:27
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0