Mm

Yes igår tills idag fick vi sällskap av Johan Maria och deras busunge Bobby (bullmastiff rotweiler). Han och Engla busade och busade så imorsse så sov han som en stock och ville inte vakna hehe. Devil överlät allt till valparna och sov tryggt i sin bur ;)



Sen idag har det inte hänt så där hemskt mkt.
Jag Sandra Maria och älsklingen begav oss och inhandlade mig en ny skoterhjälm,
Så snygg!

Sen vidare till Ikea och köpte ett datorbord ett lika som jag har.
Ser ju dumt ut att ha två datorer i ett rum med olika bord till :S
Så blev ett sånt här fast svartbrunt





Men nu skriker dom på mig hehe ska gå upp å lämna katten till mamma eftersom jag och C ska åka iväg
över nyår och åka skoter :D :D

Hörs
<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Nova vill leka nån dag :)

2009-01-01 @ 23:15:58
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Emma

Nova vill leka nån dag :)

2009-01-01 @ 23:16:03
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0