kuul

Ja igår blev det ut och äta på Kungshallen god mat...

Efter det släpade jag med mig C på Variete Royale med Johan Wellton. Erkänner ju att det var andra gången jag var dit igår var en gång förra veckan med mamma åxå. Men jag kunde inte låta bli att gå en gång till så sjukt bra!!!! Aa helt kär i artisterna.



Idag när C kommer hem ska vi göra nån köttgryta med glögg å grejjer :S Blir säkert gott.
Har lagt fram lussebullar på tining som jag bakade för typ en vecka sen..
Sen blir det städa och packa lite i helgen.
Och ägna sig till hundarna...


Kommentarer
Postat av: Deafeem

Justia! Din mamma sa juatt ni skulle kolla på han den där grymma boll-kallen. Var det bra?

2008-12-16 @ 02:50:26
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0